Informējam, ka lpva.lv portālā tiek izmantotas sīkdatnes (‘cookies’). Lai turpinātu portālu izmantot, lūdzam iepazīties ar privātuma politiku un izteikt piekrišanu sīkdatņu lietojumam.

Informatīvais (reklāmas) seminārs MODERNI PERSONĀLVADĪBAS RISINĀJUMI

Irēna Ļeoņenko, LPVA izpilddirektore, LPVA

16. May, 2019, 12:00 - 14:30
Elizabetes iela 45/47, 4. stāvs, Radošo industriju inkubators karte
Apraksts


LPVA informatīvais (reklāmas) pasākums "Moderni personālvadības risinājumi"

16. maijā PLKST. 12:00 - 16:30

Radošo industriju inkubatorā Elizabetes ielā 45/47 (4. stāvā), Rīgā

Pasākuma plāns:

12:00 – 12:30 – ENME darbinieku iesaistes platforma (Antra Asare, partnere, SIA “ENME”) Uzzini, kā Latvijas tehnoloģiju jaunuzņēmums ENME nodrošina reāllaika darbinieku iesaistes analīzi, lai vadītāji un HR ikdienā sasniegtu augstāku produktivitāti un mazāku darbinieku mainību savās komandās.   

12:30 - 13:15 – Personālvadības programma Sympa HR (Ilze Enkuzena, Pārdošanas koordinatore Baltijas valstīs, Sympa HR) 

13:15 - 13:30 – Kafijas pause 

13:30 - 14:30 -  Komandas saliedēšanas un atpūtas erudīcijas spēle (Jānis Svemps, erudīcijas spēļu vadītājs, valdes loceklis, Dace Briede-Zālīte, stratēģiskā partnere, valdes locekle, biedrība “Nāc Spēlēt”)    

Vebinārs (tiešsaites seminārs) BETA-VERSIJAS pasaule – kā būt?

Jolanta Cihanoviča – starptautiski atzīta vadības konsultante, trenere un psiholoģe., SIA “TRIVIUMS apmācība”

Pasaule ap mums neatgriezeniski mainās – tas skar ir visas dzīves jomas. Kas to raksturo? Kā tas izpaužas biznesa vidē? Kas mūs sagaida? Un ko tas nozīmē mums kā vadītājiem, darbiniekiem, cilvēkiem?

Diskutēsim par pārmaiņām un to dažādajiem aspektiem, un meklēsim rīcības scenārijus un veidus, kā būt, justies un darboties jaunajā pasaulē, kļūstot par savas dzīves autoru un darītāju, ne patērētāju.

Ja Jums jau instalēta Skype for Business web aplikācija, pievienojies vebināram uzklikšķinot uz  ŠO SAITI

NB! Lai instalētu sapulcei vajadzīgo web-aplikāciju, jāatver piedāvātā sapulces saite. Šai gadījumā izmantojiet šo.  

Zemāk nosūtam Jums instrukciju par nepieciešamās programmas lejupielādi, kā arī unikālu interneta saiti, kurā būs jāveic reģistrācija, sekojot līdzi norādītājai instrukcijai. Lai piedalītos vebinārā, Jums ir nepieciešams dators ar interneta pieslēgumu. Dalība vebinārā ir bezmaksas. 

  1. Lai instalētu sapulcei vajadzīgo web-aplikāciju, jāatver piedāvātā sapulces saite. Šai gadījumā izmantojiet ŠO
  2. Jums jāizvēlas iespēja Install and join with Skype Meetings App (web).
  3. Tiks lejupielādēta SkypeMeetingsApp.msi. Kad lejupielāde pabeigta, lūdzu, atveriet failu, lai to instalētu. Jāparādās instalācijas progresa logam (ja nepieciešams, lūdziet palīdzību tehniskajiem kolēģiem).
  4.  Izvēlieties 1. iespēju – lejupielādēt un instalēt Skype Meetings App plug-in . Kad lejupielāde pabeigta, atveriet failu, lai to instalētu. Jāparādās instalācijas progresa logam (ja nepieciešams, lūdziet palīdzību tehniskajiem kolēģiem).
  5. Vebināra rītā uzklikšķiniet uz ŠO saiti, kas palīdzēs pieslēgties sapulcei, kur atliks izvēlēties  iespēju  Join the Meeting.
  6. Pie viesa vārda ierakstiet savu vārdu, uzvārdu un uzņēmumu, klikšķiniet uz Pievienoties (Join). 
  7. Jūs tiksiet novirzīts uz tikšanās virtuālo telpu. Plašāka informācija par to pieejama Skype for Business palīdzības dokumentācijā šeit. 

Starptautiskai personāla vadības dienai (International Human Resources Day) veltītas svinīgas brokastis

Eva Selga, LPVA valdes priekšsēdētāja, LPVA

20. May, 2019, 10:00 - 12:00
Gaismas pils restorāns "Klīversala", Mūkusalas iela 3, Rīga karte
Apraksts


Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.

Veselības aprūpes iestāžu darba grupa

Evija Mirzojana, Capital Clinic Riga valdes priekšsēdētāja, Capital Clinic Riga

Veselības aprūpes iestāžu darba grupa šoreiz aicināta iepazīties Capital Clinic Rīga darbību un personāla vadības pieredzi. 

Pasākumā piedalīsies Veselības aprūpes darba devēju asociācijas izpilddirektore Ināra Pētersone.

Ieeja no Duntes ielas puses. Liela, pelēka māja tieši pretī Traumatoloģijas slimnīcas Uzņemšanas nodaļai, nākošā aiz degvielas uzpildes stacijas - Circle K.

Ja brauc ar automašīnu, jā brauc līdz Sky & More veikalam, jāiegriežas pie tā, jāapgriežas uz riņķi un jābrauc atpakaļ. Pirms pieturas jāgriežas pa labi iekšā, apkārt ēkai un tur ir liela bezmaksas autostāvvieta.

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā. 

Seminārs "Laika plānošanas praktiski instrumenti"

Inese Sila, Mg. HR, sertificēts profesionāls koučs, LPVA

Laika plānošanas praktiski instrumenti

Semināra mērķis – sniegt ievadzināšanas par laiku un tā plānošanu, sniegt atsevišķu laika plānošanas instrumentu praktiskās izmantošanas piemērus, kurus katrs var pielāgot savai ikdienai.

Semināra mērķauditorija – visi, kam ir saspringta ikdiena, kurā jāpagūst paveikt dažādus uzdevumus ar augstu svarīguma prioritāti gan profesionālajā dzīvē, gan personīgo mērķu sasniegšanā, tādējādi veicinot pilnvērtīgu un piepildītu dzīvi, kurā var pagūt izdarīt daudz vairāk un efektīvāk.

Semināra programma:

  1. Laika uztveres īpatnības, kā tas ietekmē mūsu ikdienu.
  2. Ieskats faktoros, kas kavē plānot ikdienu un veiksmīgi tikt galā ar ieplānotajiem uzdevumiem.
  3. Kā pagūt daudz vairāk nekā izdevies līdz šim – Franklina piramīda, Eizenhauera matrica kā praktiskas metodes laika menedžmentā.
  4. Kā tikt galā ar „zvēru dārzu” laika menedžmentā – ziloņi, vardes, beigtie zirgi, mērkaķi – un vēl citas praktiskas metodes ikdienas lietošanai.
  5. Cik vērtīgs ir multitaskings?
  6. Dažādi plānotāji, metodes – kas vislābāk der katram?
  7. Laika menedžments perfekcionistiem un/vai haotiķiem. Vai visiem der laika menedžments?

Seminārā ieskicēsim laika plānošanas nozīmīgumu, individuālās pielietošanas īpatnības, bet jādara un jāeksperimentē būs katram pašam jau pēc semināra.

Semināru vadīs:  Inese Sila, Mg. HR, sertificēts profesionāls koučs. Pieredze personāla vadītāja amatā no 1995.gada, lasa lekcijas personāla vadībā Juridiskās koledžas Cilvēkresursu vadības studentiem Rīgā un Valmierā (kopš 2009.gada), vada seminārus Latvijas Pašvaldību mācību centrā, Latvijas Personāla vadīšanas asociācijā, Valsts administrācijas skolā, trenē jaunos koučus MetaCoach &APC Association of Professional Coaches Latvia u.c.

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.

Seminārs "Trauksmes celšanas likums un ko tas nozīmē uzņēmumiem

Liene Lelde Rieba, ZAB “Eversheds Sutherland Bitāns” juriste, ZAB “Eversheds Sutherland Bitāns”

23. May, 2019, 09:30 - 11:00
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2. stāvā) karte
Apraksts



Liene Lelde Rieba, ZAB “Eversheds Sutherland Bitāns” juriste . Sākotnējā kompetence par trauksmes celšanas nozīmību iegūta Delnas rīkotajā Atklātības un Pretkorupcijas Vasaras skolas programmā. Vēlāk, pārstāvot Ārvalstu investoru Padomi Latvijā (FICIL), piedalījusies trauksmes celšanas likuma izstrādes procesā Saeimā. Kā biedrības Delna biedrs atbalsta un veicina caurspīdīgu, godīgu, likumīgu un atklātu publiskā un privātā sektora vidi Latvijā. Lai informētu uzņēmējus un sabiedrību par Trauksmes cēlēju, februāra vidū iTiesības portālā un žurnālā tika publicēts Lienes raksts par Trauksmes cēlēju kā sabiedrības un uzņēmuma ieguvumu.

2019. gada 1. maijā stāsies spēkā jaunais Trauksmes celšanas likums. Likums paredz, ka uzņēmumiem, kuri nodarbina vairāk nekā 50 cilvēkus, ir nepieciešams izveidot iekšējo trauksmes celšanas sistēmu. Tajā pat laikā, lai nodrošinātos pret riskiem, šī mehānisma ieviešanu varētu apsvērt jebkurš uzņēmums. Līdz ar efektīvu trauksmes celšanas sistēmu, trauksmes cēlēja ziņojumā paustās nepilnības var tikt operatīvi novērstas, pasargājot uzņēmumu no reputācijas riska un ne tikai. Papildu iekšējā trauksmes celšanas sistēma liecina par uzņēmuma godīgumu, augstiem standartiem, caurspīdīgumu un demokrātisku vērtību ievērošanu tajā.  Ko nosaka likums saistībā ar iekšējo trauksmes celšanu uzņēmumā? Kādas ir trauksmes cēlēja tiesības?  Kad var celt trauksmi un kā rīkoties, ja saņemts trauksmes cēlēja ziņojums? Kāds ir minimums, kas jāievieš uzņēmumiem, lai tiktu ievērots Trauksmes celšanas likuma prasības?

Latviešu sakāmvārds vēsta, ka runāšana ir sudrabs, bet klusēšana – zelts. Tomēr, konstatējot nelikumīgas darbības savā darbavietā, runāšana var būt ne tikai zelts, bet arī vitāli svarīga, pasargājot ne tikai 54 cilvēku dzīvības[1], bet pat simtu un tūkstošu cilvēku intereses un tiesības.

Trauksmes cēlēji darbojas kā brīdinātāji, lai novērstu kaitējumu un atklātu pārkāpumu, kas pretējā gadījumā varētu būt slēpts. Šāda mehānisma esamība palīdz nodrošināt efektīvu uzņēmumu un valsts atbildības sistēmu, ļaujot tiem, kas ir juridiski atbildīgi par iespējamo pārkāpumu, uzņemties atbildību, risināt problēmu un vieglāk identificēt personas, kas var būt atbildīgas par jebkādu nodarīto kaitējumu. Trauksmes celšanas likuma (Likums) pieņemšana var veicināt uzņēmuma reputāciju un darbinieku novērtējumu saistībā ar uzņēmuma vērtībām.

Tēmas

  1. Trauksmes celšanas likums un tā subjekti;
  2. Iekšējā trauksmes celšanas sistēmas izveide uzņēmumā;
  3. Sekas, neievērojot Trauksmes celšanas likuma prasības;
  4. Potenciālie ieguvumi valstij un uzņēmumam izveidojot iekšējo trauksmes celšanas sistēmu;
  5. Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva par to personu aizsardzību, kuras ziņo par Savienību tiesību aktu pārkāpumiem un Trauksmes celšanas likuma salīdzinājums.

LPVA biedriem dalība bez maksas, pārējiem 30,00 EUR.

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.

LPVA stratēģijas izstrādes darba grupa

Uldis Pāvuls, LPVA

LPVA valde aicina biedrus pieteikties nākamā 3. gadu perioda LPVA stratēģijas izstrādes darba grupā. 

Pirmā stratēģijas izstrādes sesija notiks 30. maijā 13:00-17:00. 

Stratēģijas izstrādes sesiju vadīs Uldis Pāvuls, SIA "Energise" partneris, organizāciju psihologs un treneris. Pasākuma norises vieta tiks precizēta atkarībā no pieteikto dalībnieku skaita.

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.

Pieredzes apmaiņas pasākums "Par iekšējo mācību un attīstības programmu LevelUp"

Daiga Ērgle AS "4finance", Personāla vadītāja, AS "4finance"

AS "4finance" kolēģi pasākuma laikā pastāstīs par uzņēmumā iedzīvināto iekšējo mācību un attīstības programmu LevelUp, kur gada laikā ir uzkrāts pietiekami daudz secinājumu, faktu, atziņu, statistikas, utt., ko parādīt arī citiem. Iekšējo mācību (peer-2-peer learning) iniciatīva nav nekas jauns pēc būtības, taču ir diezgan sarežģīti realizējama un nereti cieš neveiksmi dažādu iemeslu dēļ. Kolēģes uzskata, ka viņām  izdevies to veiksmīgi izveidot, iedzīvināt, panākot augstu darbinieku iesaisti un vispārējo apmierinātību ar attīstības iespējām uzņēmumā – gada laikā šis faktors no izteikti negatīva vērtējuma piedzīvojis pārtapšanu izteikti pozitīvā.

Seminārs "Atšķirīgas attieksmes aizliegums, vienlīdzīgu tiesību princips, aizliegums radīt nelabvēlīgas sekas darba attiecībās”

Zvērinātu advokātu biroja “Sorainen” zvērināts advokāts Andis Burkevics un jurists Māris Simulis., ZAB "Sorainen"

16. April, 2019, 15:00 - 17:30
ZAB "Sorainen", Kr. Valdemāra iela 21 (4. stāvs), Rīga. karte
Apraksts



ppt.Andis-Burkevics.2019-04-16.Sorainen..pdf

ZAB "Sorainen" zvērināts advokāts Andis Burkevics un jurists Māris Simulis semināra laikā ieskatīsies tēmā "Atšķirīgas attieksmes aizliegums, vienlīdzīgu tiesību princips, aizliegums radīt nelabvēlīgas sekas darba attiecībās”, kā arī atbildēs uz jūsu jautājumiem. Ja jums ir jautājumi par šo tēmu, lūdzu sūtiet tos uz lpva@lpva.lv

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.

Seminārs "Atbildības kultūra un izaugsmes skatījums"

Uldis Pāvuls, organizāciju psihologs, konsultants, SIA "Energise" partneris, SIA "Energise"

11. April, 2019, 13:00 - 15:45
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2.stāvs) karte
Apraksts




Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā.


Darbnīca " Vai tu zini,ko darīsi pēc 5 gadiem? (Jaunas profesijas vecajā klasifikātorā)

Santa Līce-Krūze, AS “Printful Latvia” personāla vadītāja un Ingrīda Rone, SIA “Lattelecom” personālvadības direktore., AS "Printful Latvia", SIA "Lattelecom"

10. April, 2019, 09:30 - 12:00
AS “Printful Latvia” birojā O.Vācieša ielā 6b, Rīgā karte
Apraksts


Diskusija/darbnīca: Vai tu zini,ko darīsi pēc 5 gadiem? (Jaunas profesijas vecajā klasifikātorā)

Pirms diskusijas lūdzam aizpildīt šo nelielo aptauju

Diskusijā/darbnīcā piedalīsies Labklājības ministrijas Darba tirgus politikas departamenta direktors Imants Lipskis un vecākā eksperte Aina Liepiņa. 

Uz šo pasākumu aicinām tos biedrus, kas saskaras ar amatiem,kuri nav klasifikātorā.

Darbnīcas laikā apspriedīsim aktuālos darba tirgus jautājumus saistībā ar jauno amatu parādīšanos un dažu amatu izzušanu. Diemžēl, šobrīd profesiju klasifikātors neatspoguļo šīs izmaiņas, un bieži vien personāla vadītājiem jārada radošus risinājumus kā atspoguļot jauno amatu nosaukumus darba sludinājumos, darba līgumos, utt. Mēs aicināsim dalībniekus padalīties savā pieredzē par to, kādi amati izzūd un kādi jauni amati parādās darba vietās, kā arī par to, kā viņi praksē nodrošina šo jauno amatu integrēšanu dokumentos. Pastrādāsim arī darba grupās un mēģināsim rast kopīgas idejas un iespējamos risinājumus.  


Datums: 2019. gada 10. aprīlī

Laiks: 9:30 -12:00

Vieta: AS “Printful Latvia” birojā O.Vācieša ielā 6b, Rīgā

Vadītājas: Ingrīda Rone, SIA “Lattelecom” personālvadības direktore un Santa Līce-Krūze, AS “Printful Latvia” personāla vadītāja 

Kam: Visiem tiem, kas saskaras ar amatiem, kuri nav profesiju klasifikatorā

Pasākuma plans:

9:30 -10:00    “Vai tu zini,ko darīsi pēc 5 gadiem?”” Ingrīda Rone, SIA “Lattelecom” personālvadības direktore

10:00 – 10:30 “Ar kādiem jauniem amatiem sastopamies praksē” Santa Līce-Krūze, AS “Printful Latvia”personāla vadītāja

10:30 – 11:30 Darbs grupās pie praktiskiem jautājumiem

11:30 -12:00 Pieaicināto pārstāvju/ekspertu noslēdzošie vārdi

Diskusijā/darbnīcā apskatīsimies šādus jautājumus:

  • Vai NVA nerodas problēmas, ja reģistrējas bezdarbnieks ar šadu amatu, kurš nav klasifikatorā?
  • Vai VIDam nerodas problēmas? 
  • Valsts iepirkumos? 
  • Darbiniekiem kā atspoguļot CV savu amatu? (piem. Chatbot treneris) 
  • Kā citiem to saprast?
  • Kā PV darba līgumos iekļaut šos amatus?
  • Latviešu valodas institūts L Jauno amatu nosaukumu latviski? Angliski? Varbūt divās valodās? 
  • Izglītības sistēmai jāpielāgojas.

Priekšlikumi/idejas: 

  • Varbūt LPVA izveidot darba grupu, kura sagatavos priekšlikumus klasifikatora iekļaujamo profesiju nosaukumiem 

Apmeklējot pasākumu jūs piekrītat tur uzņemto bilžu un video publicēšanai internetā. 

Tikšanās par darbinieku piemērotības un potenciālās attīstības testa izstrādi

Ingrīda Rone, SIA "Lattelecom" personālvadības direktore, SIA "Lattelecom"

8. April, 2019, 10:00 - 12:00
SIA "Lattelecom", Dzirnavu ielā 105, Rīga karte
Apraksts

Novērtēšanas tests uzņēmumiem (uz LPVA).pdf

Tikšanās piedalīsies: Profesors Ivars Austers, SIA "Lateelecom" personālvadības direktore Ingrīda Rone, LPVA valdes priekšsēdētāja Eva Selga.

Par Latvijas TRI*M darbinieku piesaistības pētījuma rezultātiem un Improvizētā Fokusgrupas diskusija par tēmu "Ideālais darba devējs".

Māra Tokareva, SIA "Kantar TNS" Vecākā klientu vadītāja, SIA "Kantar TNS"

4. April, 2019, 14:00 - 17:00
TNS birojā, Kronvalda bulvārī 3, Rīgā karte
Apraksts


Kāda ir Latvijas strādājošo piesaistība savai darbavietai?

Kantar TNS š.g. sākumā ir veicis pētījumu, lai noskaidrotu, kāda ir Latvijas strādājošo iedzīvotāju piesaistība savam darbam un darba vietai. Pētījums, kas reprezentē visus Latvijas strādājošos, tiek veikts reizi divos gados kopš 2005. gada un dod iespēju sekot līdzi darbinieku piesaistības rādītājiem dinamikā. Šī gada pētījuma rezultāti tiks atklāti pirmo reizi un nozares profesionāļiem sniegs atbildes uz sekojošiem jautājumiem:

  • Kāda ir Latvijas strādājošo piesaistība savam darbam  un darbavietai?
  • Vai un kādas izmaiņas darbinieku piesaistībā ir notikušas pēdējo divu gadu laikā?
  • Kāda ir darbinieku situācija Baltijā? 
  • Vai darbinieku piesaistība Latvijā atšķiras pēc ieņemamā amata, nozares, reģiona un citām pazīmēm, kas raksturo strādājošos? 
  • Kāda ir vadītāju piesaistība? Un kādi rādītāji ir raksturīgi strādājošajiem bez vadības funkcijām?
  • Kādi ir galvenie darbinieku piesaistību veidojošie faktori?
  • Kādi ir galvenie ieteikumi darbinieku piesaistības noturēšanai vai stiprināšanai?

Semināra ietvaros paredzētas arī diskusijas par pētījuma rezultātiem, kā arī iespēja piedalīties improvizētā fokusa grupu diskusijā par tēmu “ideālais darba devējs”, lai gūtu priekšstatu par projektīvām pētījumu metodēm un to izmantošanas iespējām personāla vadībā.

Semināra norises laiks: š.g. 04. aprīlis 14:00 – 17:00

Norises vieta: Kantar TNS, Kronvalda bulvāris 3-2, Rīgā

Ar pētījuma rezultātiem Jūs iepazīstinās: 

  • Māra Tokareva, Kantar TNS Vecākā klientu vadītāja, personāla pētījumu eksperte
  • Sanda Vecenane, Kantar TNS Klientu vadītāja, personāla pētījumu eksperte

Improvizēto fokusa grupu diskusiju vadīs: Ingrīda Libora, Kantar TNS Klientu vadītāja, kvalitatīvo pētniecības metožu eksperte

Pieredzes apmaiņas pasākums " Ko mums māca I`m not lovin` it paaudze?"

Elīna Asčuka, SIA “Premier Restaurants” (McDonald’s) personāla vadības un apmācību direktore Baltijā, SIA “Premier Restaurants”

2. April, 2019, 09:30 - 12:00
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2.stāvs) karte
Apraksts

 Šodien mēs strādājam ar I`m not lovin` it paaudzi. Kāds ir šīs paaudzes DNA? Ko mēs no viņiem varam mācīties un kādi ir personāla vadības uzdevumi šodien? McDonald’s pieredze stāsts.

SIA “Premier Restaurants” (McDonald’s) Igaunijas,Latvijas un Lietuvas personāla vadīšanas un apmācību direktores Elīnas Aščukas prezentācijā būs dati par pētījumiem par Millenials un Z paaudzi, kādas atšķirības ir pasaules un Baltijas līmenī. Kā arī Elīna padalīsies pieredzē, ko uzņēmums ir  iemācījies, strādājot ar šīm paaudzēm.

Informatīvais seminārs DARBINIEKU NOVĒRTĒŠANAS RĪKI

Evita Mackeviča, SIA "Eiro personāls"

27. March, 2019, 12:30 - 16:35
SPORTA IELA 11, RĪGA (PLACE ELEVEN, VISMA OFISS) karte
Apraksts



cut-e Online Assessment EN presentationRiga.pdf

Pasākuma plāns:

12:30 – 13:30 – cut-e novērtēšanas rīks, Edita Kratulyte (UAB CONSULENS BALTIC) ***

13:30 - 14:30  - Lumina Learning novērtēšanas rīks, Gita Meldere (Lumina Learning Baltic, SIA)

14:30 - 14:50 – kafijas pauzes

14:50 - 15:50 – Profiles XT novērtēšanas rīks, Lāsma Jansone (SIA Eiro Personāls)

15:20 - 16:05 – Daiga Zelča par Profiles XT rīku, Stora Enso Packaging personāla vadītāja

16:05 - 16:20 - Zanda Ganina par cut-e rīku, EVRY vecākā HR projektu vadītāja

16:20 - 16:35 – klients, kurš pastāstīs par Lumina Learning rīku

*** Prezentācija par cut-e rīku būs angļu valodā

Vebinārs (tiešsaites seminārs) "Attālinātais darbs un digitalizācija – ko ar to iesākt HR

Jeremejs Reinis Druvietis, Komercizglītības centra (KIC) biznesa treneris, KIC

Vebināra ierakstu var apskatīties šeit.


Vebinārā apskatīsim šādus jautājumus: 

·Attālinātā darba realitāte – plusi, mīnusi, iespējas

·Virtuālās komandas un kā tās vadīt jēgpilni

·Diskusija par HR izaicinājumiem attālinātā darba kontekstā.

Pirms vebināra aicinām atbildēt uz 2 jautājumiem par izaicinājumiem šeit. 

Lai instalētu sapulcei vajadzīgo web-aplikāciju, jāatver piedāvātā sapulces saite. Šai gadījumā izmantojiet šo.  

Zemāk nosūtam Jums instrukciju par nepieciešamās programmas lejupielādi, kā arī unikālu interneta saiti, kurā būs jāveic reģistrācija, sekojot līdzi norādītājai instrukcijai. Lai piedalītos vebinārā, Jums ir nepieciešams dators ar interneta pieslēgumu. Dalība vebinārā ir bezmaksas. 

  1. Lai instalētu sapulcei vajadzīgo web-aplikāciju, jāatver piedāvātā sapulces saite. Šai gadījumā izmantojiet ŠO
  2. Jums jāizvēlas iespēja Install and join with Skype Meetings App (web).
  3. Tiks lejupielādēta SkypeMeetingsApp.msi. Kad lejupielāde pabeigta, lūdzu, atveriet failu, lai to instalētu. Jāparādās instalācijas progresa logam (ja nepieciešams, lūdziet palīdzību tehniskajiem kolēģiem).
  4.  Izvēlieties 1. iespēju – lejupielādēt un instalēt Skype Meetings App plug-in  . Kad lejupielāde pabeigta, atveriet failu, lai to instalētu. Jāparādās instalācijas progresa logam (ja nepieciešams, lūdziet palīdzību tehniskajiem kolēģiem).
  5. Vebināra rītā uzklikšķiniet uz ŠO saiti, kas palīdzēs pieslēgties sapulcei, kur atliks izvēlēties  iespēju  Join the Meeting.
  6. Pie viesa vārda ierakstiet savu vārdu, uzvārdu un uzņēmumu, klikšķiniet uz Pievienoties (Join). 
  7. Jūs tiksiet novirzīts uz tikšanās virtuālo telpu. Plašāka informācija par to pieejama Skype for Business palīdzības dokumentācijā šeit. 

Augstskolu darba grupas sanāksme

Stockholm School of Economics personāla nodaļas vadītāja Eva Ernštreite, SSE

19. March, 2019, 14:00 - 17:00
Stockholm School of Economics in Riga), Rīgā, Strēlnieku ielā 4a, 503.telpā (5. stāvā). karte
Apraksts

Tikšanās plāns:

14.00 – 14.30 iepazīstināšana ar Stockholm School of Economics in Riga;

14.30 – 17.00 diskusijas.

Diskusiju laikā būs ieplānota arī kafijas pauze.

Lūdzam aizpildīt pieteikšanās anketu līdz 10.03.2019.

Ierobežotu vietu skaita dēļ, tiem, kuri nav LPVA biedri, lūdzu pieteikt vienu personu no Jūsu izglītības iestādes.  

Informācija autobraucējiem  - netālu ir autostāvvieta pie Skonto stadiona. Vistuvākā  ir Euro Park stāvvieta Magdalēnas kvartālā, bet tā ir dārga un iespējams, ka dienas vidū visas vietas būs aizņemtas.

Jautājumu gadījumā lūdzu zvaniet:

Ilzei Kalniņai - 67089728

Evai Ernštreitei - 26426769


Seminārs "Praktiski paņēmieni darbinieku izpētē"

SIA "Motify" eksperti Dr.Oec. Iluta Skrūzkalne, Jānis Skrūzkalns un Artūrs Pērkons., SIA "Motify"

7. March, 2019, 09:30 - 13:00
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2.stāvs) karte
Apraksts

Praktiski paņēmieni darbinieku izpētē

Seminārā katrs dalībnieks strādās pie sava izpētes testa projekta sagatavošanas

Seminārs Jūs uzzināsiet:

I. Atbalsta iegūšana Jūsu projektam un iesaistes veidošana

·Kā panākt uzņēmuma vadības atbalstu Jūsu projektam

·Kā ieinteresēt un iesaistīt vadītājus darbinieku izpētes projektā

·Tipiskās kļūdas izpētes sagatavošanas posmā un kā no tām izvairīties

·Jūsu plāns vadības atbalsta iegūšanai un vadītāju iesaistei 

II. Projekta plānošana un sagatvošana

·Kā uzņēmuma biznesa mērķus pārvērst pētījuma uzdevumos

·Kādas pētījumu metodes piemērotas dažādiem uzdevumiem un kā izvēlēties pareizo

·Tipiskās kļūdas pētījuma dizainā (plānā) un kā no tām izvairīties

·Jūsu pētījuma dizains

III. Pētījuma instrumenta (aptaujas anketas, ceļveža) izveide

·Diskusijas ceļveža sagatavošana jūsu testa projektam

·Padziļinātās intervijas ceļveža sagatavošana jūsu testa projektam

·Aptaujas anketas izveide jūsu testa projektam

·Tipiskās kļūdas pētījuma instrumentu izveidē un kā no tām izvairīties

IV. Pētījuma rezultātu komunicēšana

·Kam pievērst uzmanību, analizējot pētījuma rezultātus

·Kā noteikt svarīgākos faktorus un tos atspoguļot vadītājiem viegli uztveramā veidā

·Kā organizēt iesaistošu un pozitīvas pārmaiņas veicinošu rezultātu komunicēšanu

·Tipiskās kļūdas pētījuma rezultātu komunicēšanā un kā no tām izvairīties

LPVA veselības iestāžu darba grupas sanāksme "Personāla vadītāja izaicinājumi veselības aprūpes sistēmā - 2019."

Gundega Dambe, LPVA valdes locekle, Biedrība „Latvijas Sarkanais Krusts"

19. February, 2019, 15:00 - 17:00
LPVA birojs, Elizabetes iela 45/47 - 502. kab (5.stāvs) karte
Apraksts

Veselības aprūpes sistēmā strādājošie personāla vadītāji konkurē savā starpā  par medicīnas un ārstniecības personālu, jaunajiem speciālistiem, biroja un citiem darbiniekiem, algām, noteikumiem, utt.

Bet tajā pat laikā mums ir tik daudz kopīga, varam dalīties pieredzē, pārņemt labo praksi, un varbūt kopā mainīt sistēmu. 

Aicinu uz pirmo grupas tikšanos, lai iepazītos, saprastu, kas mūs interesē, ko un/vai gribam kopā attīstīt.

Prezentēšu pētījumu “Izaicinājumi uz vērtībām balstīta kompetenču modeļa izveidē NM darbiniekiem”. 

Gundega Dambe

LSK cilvēkresursu attīstības un veselības veicināšanas programmas vadītāja

Seminārs "Kā īstenot dzīvē labās apņemšanās (par motivāciju pārmaiņām)"

Ieva Vaine, Psiholoģe, komunikāciju trenere un konsultante, SIA “Triviums apmācība”, SIA "Triviums apmācības"

18. February, 2019, 09:30 - 12:30
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2.stāvs) karte
Apraksts

Semināra laikā runāsim par to, kā īstenot dzīvē labās apņemšanās 

  • Pārmaiņu aktualitāte – kāpēc un kad šis jautājums kļūst aktuāls, kāpēc tik smagi lauzt rutīnu un mainīt esošo lietu kārtību. 
  • Motivācijas neirobioloģiskais mehānisms – kā un kāpēc veidojas jaunās, vēlamās uzvedības, pārmaiņas un kāpēc labās ieceres tik bieži izsīkst.
  • Kā sevi motivēt pārmaiņām - motivācijas paņēmieni attiecībā uz sevi un savas komandas biedriem.
  • Ideju banka darbam ar sevi, personīgajai “līdzņemšanai”.

Jauno biedru ievadprogramma

Irēna Ļeoņenko, LPVA izpilddirektore, LPVA

13. February, 2019, 15:00 - 16:30
LPVA birojs, Elizabetes iela 45/47 - 502. kab (5.stāvs) karte
Apraksts

Tikšanās laikā LPVA izpilddirektore iepazīstinās ar aktivitātēm un projektiem, kuros var aktīvi iesaistīties LPVA biedri.

Diskusija "Pārmaiņu vadība. Neirozinātne par pārmaiņām."

Sniedze Sainsa, supervīzore, Workshop Academy

7. February, 2019, 09:00 - 12:00
Kafejnīcas SPIIKIIZI semināru telpā. Krišjāņa Valdemāra 17a. karte
Apraksts

Prezentācija

Pārmaiņu vadība. Neirozinātne par pārmaiņām. 

 Kādēļ grūti pieņemt pārmaiņas organizācijā? ( no neirozinātnes viedokļa)

Kā uzturēt labus rezultātus pārmaiņu laikā?

Emociju vadība

Lēmumi un aizspriedumi, komunikācija

H. Scarlet pārmaiņu modelis SPACES

Darbinieku iesaistīšanās noturēšana pārmaiņu laikā.


Tiks piedāvādi instrumenti, modeļi no neirozinātnieces H, Scarletas pāmaiņu vadības pieredzes organizācijā.

Pieredzes piemēri no viņas grāmatas un manis pašas prakses kā supervīzorei, neminot organizācijas un nozares,

saglabājot klientu konfidencialitāti.

Supervīzijas kā process darbinieku attīstībai un atbalstam: praktiska nodarbība personāla vadītājiem un speciālistiem

Laura Miķelsone, B.sc. econ., Mg. paed. sertificēta supervizore, Sertificēta supervīzore

31. January, 2019, 14:00 - 17:15
"MĀ Telpā" Miera ielā 15, 3k., 2stāvs: https://maatelpa.com/kontakti/ karte
Apraksts

Supervīzijas kā process darbinieku attīstībai un atbalstam: praktiska nodarbība personāla vadītājiem un speciālistiem

2019. gada 31. janvārī no 14:00 – 17:00

Nodarbības laikā būs iespēja:

▪ iepazīt supervīzijas dažādas formas un to mērķi atšķirīgos kontekstos;

▪ piedzīvot un izmēģināt radošas metodes, ko pielieto supervīzijā;

▪   iegūt jaunas idejas par atbalsta resursiem un intervencēm, ko izmantot komandu un organizāciju attīstībai un darbinieku emocionālās labklājības veicināšanai.

Norises vieta: Lāčplēša iela 27, 3st., Rīga

Seminārs "Ko patiesībā grib (Jūsu) vadītājs un kā atvieglot jūsu sadarbību (BOSI)"

SIA "Motify" eksperti Jānis Skrūzkalns un Artūrs Pērkons., SIA "Motify"

16. January, 2019, 09:30 - 11:00
Elizabetes iela 45/47 (ieeja no Jeruzalēmes ielas, 2.stāvs) karte
Apraksts

Ko patiesībā grib (Jūsu) vadītājs un kā atvieglot jūsu sadarbību (BOSI)

Seminārā Jūs uzzināsiet:

  •     Kā Jūs redz Jūsu vadītājs (Jūsu BOSI profils caur Jūsu vadītāja lēcām)
  •     Vadītāju tipi (to domāšanas, informācijas uztveres un komunikācijas īpatnības)
  •    Ko patiesībā grib Jūsu vadītājs un kā atrast kopīgu valodu ar jebkuru vadītāju
  •    Kā pārdot savu ideju katram vadītāja tipam
  •     Kā gudri pateikt "nē" dominējošam vadītājam

Aizpildi testu, noskaidro savu BOSI tipu un piedalies 16.janvāra seminārā "Ko patiesībā grib (Jūsu) vadītājs un kā atvieglot jūsu sadarbību (BOSI)”.

Testā ir 10 jautājumi Jūsu komunikācijas un līderības stila noteikšanai pēc BOSI metodes. Izpildot šo testu Jūs e-pastā saņemsiet rezultātus, kur uzzināsiet savas stiprās puses darba attiecībās un savu līdera potenciālu. 


Lai noskaidrotu savu BOSI tipu dodies uz saiti - BOSI tests


LPVA biedru apmierinātības aptauja

LPVA valde, LPVA

15. January, 2019, 09:00 - 17:10
Elizabetes iela 45/47 karte
Apraksts

Cien. kolēģi,

Aicinām jūs līdz 31. janvārim aizpildīt LPVA biedru apmierinātības aptauju www.visidati.lv/aptauja/1420776358/ 

Aptaujas mērķis ir noskaidrot LPVA biedru viedokli par LPVA darbu 2018. gadā. Aptaujas rezultāti tiks prezentēti LPVA biedru sapulcē 2019. 1. martā. Anketas aizpildīšana aizņems apmēram 7 minūtes Jūsu laika. Aptaujas dalībnieku vidū izlozēsim 3 dāvanu kartes "SPA aktīvās atpūtas zonas apmeklējums 2 personām" vienā no Wellton viesnīcām.  Ja vēlaties piedalītes balvu izlozē, lūdzu anketas beigās ierakstiet savu telefona numuru.  Jau iepriekš pateicamies par aptaujai veltīto laiku!

LPVA biedru apmierinārības aptauja

LPVA valde, LPVA

15. January, 2019, 09:00 - 17:00
www.visidati.lv/aptauja/1420776358/ karte
Apraksts

Cien. kolēģi, 

Aicinām jūs līdz 31. janvārim aizpildīt LPVA biedru apmierinātības aptauju 

www.visidati.lv/aptauja/1420776358/ 

Aptaujas mērķis ir noskaidrot LPVA biedru viedokli par LPVA darbu 2018. gadā. Aptaujas rezultāti tiks prezentēti LPVA biedru sapulcē 2019. 1. martā. Anketas aizpildīšana aizņems apmēram 7 minūtes Jūsu laika. Aptaujas dalībnieku vidū izlozēsim 3 dāvanu kartes "SPA aktīvās atpūtas zonas apmeklējums 2 personām" vienā no Wellton viesnīcām.  Ja vēlaties piedalītes balvu izlozē, lūdzu anketas beigās ierakstiet savu telefona numuru.  Jau iepriekš pateicamies par aptaujai veltīto laiku!

Seminārs "Atšķirīgas attieksmes aizliegums, vienlīdzīgu tiesību princips, aizliegums radīt nelabvēlīgas sekas darba attiecībās”

Zvērinātu advokātu biroja “Sorainen” zvērināts advokāts Andis Burkevics un jurists Māris Simulis., ZAB "Sorainen"

15. January, 2019, 09:00 - 17:00
ZAB "Sorainen", Kr. Valdemāra iela 21 (4. stāvs), Rīga. karte
Apraksts

LPVA biedra Zvērinātu advokātu biroja “Sorainen” zvērināts advokāts Andis Burkevics un jurists Māris Simulis ieskatīsies jautājumos par atšķirīgas attieksmes aizliegumsu, vienlīdzīgu tiesību principu, aizliegumu radīt nelabvēlīgas sekas darba attiecībās”, un atbildēs uz jūsu jautājumiem.

Jutājumus lūdzu sūtiet lpva@lpva.lv

Pieredzes apmaiņas pasākums AS “Cēsu alus”

Eva Sietiņsone, AS "Cēsu alus" Valdes priekšsēdētāja, AS " Cēsu alus"

11. December, 2018, 09:00 - 15:00
Cēsis, AS “Cēsu alus”, Aldaru laukums 1 karte
Apraksts

2018.gada 11.decembrī Pieredzes apmaiņas pasākums AS “Cēsu alus” 

9:00    Izbraukšana no Rīgas

10:30  Ierašānās Cēsīs, AS “Cēsu alus”, Aldaru laukums 1

10:30 – 11:30  Eva Sietiņsone, AS “Cēsu alus” Valdes priekšsēdētāja

HR politika un instrumenti, kuri darbojas uzņēmumā un pēdējo gadu spilgtākais projekts “Iespējamā misija”. (Iesējamā misija ir inovatīvs projekts, kurā apvienojās gan darbinieku apmācības, kolektīva saliedēšana, augsts iesaistes rādītājs, kā arī iespēja darbiniekiem tikties aci pret aci ar mūsu produktu tiešiem patērētājiem. Šis bija projekts, kurā uzņēmuma darbinieki sasniedza visaugstāko emocionālo iesaisti – patiesu prieku par līdzdalību.)

11:30 – 12:30 Ekskursija par ražotni, produktu degustācija

13:00  Izbraukšana no Cēsīm uz Rīgu

14:30  - 15:00 Ierašanās Rīgā

NB! Gadījumā, ja Jūs plānojat braukt uz pasākumu ar privāto automašīnu un variet paņemt līdzi kolēģus, lūdzu uzrakstiet lpva@lpva.lv ,cik brīvas vietas ir Jūsumašīnā. Atkarībā no situācijas ar privāto transportu, informēsim,vai būs centralizēts transports uz/no Cēsīm. 

Ja būs nepieciešams, LPVA nodrošinās transportu uz/no pasākumu. 

Seminārs "Personīgās izaugsmes un efektīvas mijiedarbības noslēpumi." - Speciāla 20% atlaide LPVA biedriem.

Inese Sila, profesionālais koučs un trenere, un Ilmārs Jargans, komunikāciju eksperts un izaugsmes treneris., LPVA

2. December, 2018, 10:00 - 12:00
Rīga, Baltā 1B, 502.kаb. (Biznesa ēka “Forums”) karte
Apraksts

Speciāls piedāvājums LPVA biedriem – apmeklēt semināru ar 20% atlaidi  (75,- EUR) (atlaides kods – LPVA)

🔊 Ikviens cilvēks vēlas būt saprasts. Un saprast citus. Tas ir vajadzīgs gan sadzīvē, gan biznesā – lai efektīvi strādātu ar klientiem un vadītu organizāciju. Ar tiem, kas ir mums līdzīgi vertībās un līmeņos, mēs saprotamies viegli, bet citi mums paliek noslēpumaina “melnā kaste”.
 
 📓 Tieši tādēļ ir izstrādātas daudzveidīgas sistēmas, kas palīdz labāk saprast dažādus cilvēku tipus, prognozēt viņu rīcību un veidot optimālu mijiedarbību. Tomēr vairumam šo sistēmu ir būtiski trūkumi: tās ir vai nu pārāk vispārīgas vai, tieši otrādi, pārāk detalizētas un tādēļ neērtas praktiskai izmantošanai ikdienā. Turklāt gandrīz visi šie dalījumi ir statiski. Taču viss atrodas kustībā un attīstībā: mēs paši un mūsu vērtības, citi cilvēki, organizācijas, sabiedrība, valsts un pasaule. Mirkli mēs varam apturēt tikai fotogrāfijā, un tas, kas strādāja iepriekš, šodien jau var būt neefektīvs.
 
 🔎Mūsu semināra pamatā ir Spirāles Dinamika: salīdzinoši jauna, bet pamatotu atzinību ieguvusi sociāli psiholoģiska teorija, kas ļauj modelēt indivīda un dažādu sabiedrības grupu vērtību sistēmas attīstību.
 
 🔦 Šobrīd Spirāles Dinamika ir pamatā daudziem jauniem praktiskajiem instrumentiem. Par to interesējas zinātnieki, politiķi, uzņēmēji, personāla vadības jomā strādājošie, izaugsmes treneri – visi, kas ikdienā strādā ar cilvēku savstarpējām attiecībām, sabiedrības pārvaldību, personīgo attīstību un biznesa izaugsmi.
 
 Spirāles Dinamika piedāvā skaidrojumu par to:
 
 〰 kā cilvēki domā par lietām;
 〰 kāpēc dara tieši tā, nevis ko konkrēti dara;
 〰 kāpēc cilvēki dažādi pieņem lēmumus;
 〰 kāpēc cilvēki dažādi reaģē uz motivatoriem;
 〰 kāpēc nepārtraukti mainās mērķi;
 〰 kas notiek pārmaiņu un krīžu laikā.
 
 Programma:
 
 ✔Spirāles Dinamika – visaptveroša attīstības teorija.
 ✔Līmeņi un vērtību sistēmas.
 ✔Cilvēku mijiedarbība dažādos līmeņos.
 ✔Organizācijas vadība pēc Spirāles Dinamikas principiem.
 ✔Kā pārliecināt klientus atkarībā no Spirāles Dinamikas līmeņa.
 ✔Pāreja uz jaunu līmeni cilvēka dzīvē, organizācijā: resursi, iespējas un riski.
 
 👨‍🎓👩‍🎓Pasākumu vadīs Inese Sila, profesionālais koučs un trenere, un Ilmārs Jargans, komunikāciju eksperts un izaugsmes treneris.
 _________________________________
 📋 INFORMĀCIJA:
 🕛 2018.gada 2.decembrī (svētdienā) 10:00-17:00
 📍 Rīga, Baltā 1B, 502.kаb. (Biznesa ēka “Forums”)
 💻https://metacoach.lv/event/spirales-dinamika-mijiedarbibas-noslepumi/
 📩 metacoach.riga@gmail.com
 📞 +371 29 412 983
 🎟 Dalības maksa ar atlaidi 20%: 75,00 Eur
 
 ===============
 👇 REĢISTRĒTIES PASĀKUMAM:
 https://goo.gl/forms/HiC692wEzOYdSRuE2 

Augstskolu darba grupas sanāksme

Iveta Pujāte, BA personāla vadītāja, Banku augstskola

28. November, 2018, 15:00 - 17:00
Banku augstskola, Rīgā, K. Valdemāra ielā 161, 601. telpā, 6. stāvā. karte
Apraksts

Aicinām Jūs uz pieredzes apmaiņas tikšanos ar dažādu augstskolu/koledžu personālnodaļas pārstāvjiem, kas tiek rīkota LPVA ietvaros.


Tikšanās notiks 28.11.2018. plkst.15.00. Ierašanās no plkst. 14.45, lai varam sākt laicīgi.

Mūs uzņems Banku augstskolas personāla vadītāja Iveta Pujāte, Rīgā, K. Valdemāra ielā 161, 601. telpā, 6. stāvā.

Būs pieejama arī auto stāvvieta. Adrese Skanstes iela 43, braucot pa Skanstes ielu pirms trīsstāvu ēkas.


Tikšanās plāns:

15.00 – 15.30 Mārketinga un komunikācijas daļas vadītājs iepazīstinās ar Banku augstskolu

15.30 – 15.45 kafijas pauze
15.45 – diskusijas


Diskusiju tēmas:

1. Mācībspēku slodžu noteikšana, darba laika uzskaite. 

2. Pētnieku, vad.pētnieku amatu savienojums ar mācībspēku amatiem un/vai administratīvajiem amatiem, darba laika uzskaite un PLE aprēķināšana.

3. Akadēmiskā personāla darbs projektos, slodzes, darba laika uzskaite.

4. Ikgadējo atvaļinājumu  piešķiršanas kārtība un apmaksa. (Darba līgumi pasniedzējiem, kas vienlaikus pilda gan administratīvos pienākumus, gan pasniedz lekcijas, gan ir pētnieki - šīm grupām ir dažādi atvaļinājumu garumi, kā tos labāk atspoguļot darba līgumā).

5. Datu regula (datu minimizēšana saskaņā ar VDAR prasībām)

6. IT risinājumi un sadarbības pieredze dažādu personālvadības procesu nodrošināšanā

7.Pāreja uz elektroniskajiem dokumentiem


Lai diskusijas noritētu raiti, lūdzam padomāt, kā šie jautājumi tiek risināti Jūsu izglītības iestādē.


Seminārs "Darba tiesību aktualitates - jaunākā tiesu prakse un izmaiņas tiesiskajā regulējumā"

ZAB "Cobalt" zvērināts advokāts, partneris Toms Šulmanis un Kristīne Patmalniece, zvērināta advokāte, ZAB "Cobalt"

22. November, 2018, 09:30 - 11:30
HOTEL BERGS, Elizabetes iela 83/85, Rīga, Stikla zāle karte
Apraksts

Seminārā COBALT eksperti piedāvās pārskatu par jaunāko tiesu praksi darba tiesību jomā un izmaiņām tiesiskajā regulējumā, tostarp analizēs iecerētos grozījumus Darba likumā, kā arī jauno Trauksmes celšanas likumu un tā ietekmi uz darba tiesiskajām attiecībām.

Semināra programmā

  • Aktuālā tiesu prakse darba tiesību strīdos.
  • Grozījumi Darba likumā.
  • Trauksmes celšanas likums.

Semināra programma