Darbinieku pieredze, ko veido tādi psihoemocionālās labbūtības aspekti kā laba emocionālā pašsajūta darbā, sabalansēta darba slodze, elastīgs darba laiks, darba un privātās dzīves līdzsvars, ir viens...
Kopējie Raksti (184)
Strādājošo un studentu emocionālās vajadzības darba tirgū visbiežāk saistītas ar izaicinājumiem un uzvarām
Lai sniegtu darba devējiem ieteikumus, kā pilnveidot sava uzņēmuma kā darba devēja tēlu, pētījumu kompānija Kantar kopš 2007. gada regulāri veic Pievilcīgāko darba devēju tēla pētījumu, meklējot atbil...
Kāda nozīme darbinieku piesaistē ir spēcīgam darba devēja tēlam un kādēļ par to ir jādomā?
Ņemot vērā darba tirgus tendences – demogrāfiskās pārmaiņas, vēsturiski zemāko bezdarba līmeni, dažādu jauno tendenču attīstības sekas, kurās tiek īpaši uzsvērta privātās un darba dzīves līdzsvara noz...
Darbinieku trūkums – problēma samilzt. Ko varam mācīties no attīstītākajām ekonomikām?
Rīgas un tuvējos reģionos bezdarba līmenis pašlaik tuvojas 4%, kas nozīmē, ka bezdarba teju nav. Arvien biežāk dzirdam diskusijas par tautsaimniecības bremzēšanos, ko rada virkne dažādu aspektu, taču...
Visiem vieni “spēles” noteikumi
Publicējam Kristiānas Rancānes interviju ar LPVA valdes priekšsēdētāju Evu Selgu žurnāla iFIT augusta numurā. Aizvien biežāk dzirdam, ka darba attiecības tiek pārtrauktas, jo darba devējs un darbiniek...
Ceturtajai daļai darbinieku Latvijā ir iespēja strādāt “hibrīddarba” režīmā
Darbinieku pieredze, ko veido tādi psihoemocionālās labbūtības aspekti kā laba emocionālā pašsajūta darbā, sabalansēta darba slodze, elastīgs darba laiks, darba un privātās dzīves līdzsvars, ir viens...
42% darba ņēmēju uzskata, ka darbinieku labbūtība ir darba devēja atbildība
Līdzīgi kā pastāv dažādi redzējumi un teorētiskās pieejas par valsts un indivīda līdzdalības un atbildības līmeni sabiedrības procesos, tā arī organizāciju līmenī pastāv atšķirīgs skatījums, un bieži...
Katrs ceturtais (25%) darba ņēmējs Latvijā uzskata, ka darba snieguma pārrunas nav jēgpilnas un efektīvas
Gada sākums daudzās organizācijās ir padarīto darbu izvērtēšanas laiks. Laiks, kad tiek veiktas arī darba snieguma pārrunas. Novērtēt iepriekšējā gadā sasniegto un padarīto ir viens no atbildīgākajiem...
Pieaugot “ļoti apmierināto” darbinieku īpatsvaram, samazinājies “ne pārāk apmierināto” darbinieku skaits
Sekojot līdzi darba ņēmēju noskaņojumam, pētījumu kompānija Kantar februārī veica pētījumu, kura ietvaros tika noskaidrota arī Latvijas strādājošo kopējā apmierinātība ar pašreizējo darbu, kā arī tās...
Darbinieku padarītā novērtēšanas un atzinības izteikšanas diena
Gandrīz puse (47%) darba ņēmēju Latvijā no sava tiešā vadītāja atzinīgus vārdus saņem reti vai nesaņem nekadDarbinieku padarītā novērtēšanas un atzinības izteikšanas diena (Employee Appreciation Day)...