Veiksmīgu HR līderu 12 ieradumi! (nobeigums)

Pēdējie 3 ieradumi:

 

#10: neesiet nejauks

Visneveiksmīgāk ar pienākumiem tiek galā tie HR pārstāvji, kas uzskata, ka jādarbojas kā „likuma policistiem” – jācenšas pieķert cilvēkus „nedarbos” un jāliek atbildēt uzņēmuma uzvedības noteikumos noteiktajā kārtībā. Tomēr padomājiet! Kādēļ policija eksistē, un kāds ir tās mērķis? HR profesionālim ir jābūt darbinieku atbalstam, nevis soģim. Ir viegli pazaudēt uzticību, bet atgūt – teju neiespējami.

 

#11: esiet uzņēmuma uzlabotājs

Parūpējieties par lietām, ko citi varētu nevēlēties darīt. Piemēram, izpētiet, kādēļ daži departamenti netiek ar pienākumiem galā tik labi, kā pārējie. Kas nav kārtībā? Mācoties tikt galā ar šādiem pienākumiem, mēs augam un HR loma uzņēmumā kļūst arvien novērtētāka. Protams, tas nozīmē atrast un identificēt komandas vājās vietas un komunicēt par tām. Taču atcerieties, ka vājie posmi ir nevis problēmas, bet attīstības iespējas.

 

#12: esiet iedrošinošs!

Piedalieties ne tikai sava, bet arī citu departamentu mītiņos un sapulcēs, kurās varētu izcelties konflikti, lai tos savlaicīgi novērstu, izskaidrojot situāciju. Īpaši tas attiecināms uz pārmaiņām uzņēmumos. 

 

Lai veicas darbos!