Bonusukartes (rakstām kopā)

Kad radās ideja par Bonusukarti, tā bija pavisam praktiska doma – kā padarīt darbinieku motivēšanu vienkāršāku, cilvēcīgāku un visiem izdevīgāku.

Jā, visiem - jo bieži vien darbinieks kaut ko saņem un nodomā "Priekš kam man tas!?", bet darba devējs, labu gribēdams, ir iztērējis naudu, bet vēlamais rezultāts tā arī nav sasniegts. Un tā katru gadu HR vadītājiem ir jādomā, kā lai piesaista un notur labākos darbiniekus, CFO ir jātur finanšu groži un grāmatvežiem tajā visā ir jāatrod zelta vidusceļš!

Šodien esam nonākuši līdz nākamajam solim mūsu attīstībā: Bonusukarte ir piesaistījusi 500 000 EUR investīcijas un ir noslēgta stratēģiska partnerība ar Lietuvā reģistrētās elektroniskās naudas iestādes UAB Walletto akcionāriem, nostiprinot sadarbību, kas līdz šim jau veiksmīgi īstenota tehnoloģiskajā līmenī.

 Tas nozīmē – vēl lielākas iespējas augt, attīstīt produktu, pielāgot to klientu vēlmēm un vajadzībām, palīdzot vēl vairāk uzņēmumiem, vēl efektīvāk motivēt savu personālu kā īstermiņā, tā arī ilgtermiņā!

Šī investīcija ļaus uzņēmumam nostiprināt savu tehnoloģisko un regulatīvo pamatu, kā arī paātrināt risinājuma izplešanos Baltijas un Eiropas tirgos. Finansējums tiks ieguldīts “Bonusukartes” platformas attīstībā — administratīvās vides funkcionalitātes pilnveidē, integrācijā ar klientu HR un grāmatvedības sistēmām, automatizētā klientu onboarding procesā (t.sk. KYC/AML pārbaudēs), kā arī komandas un partneru tīkla attīstībā, kas ļaus paplašināt uzņēmuma darbību Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Austrijā, Vācijā un Itālijā.

Romans Baranovs, Walletto direktors, komentē: “Bonusukarte piedāvā inovatīvu un unikālu risinājumu, kas paaugstina darba devēju vērtību un stiprina uzņēmuma reputāciju. Tā nodrošina personalizētu pieeju darbinieku motivācijai. Šis risinājums ne tikai uzlabo darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu, bet arī daudzās Eiropas valstīs, tostarp Latvijā, ļauj darba devējiem ietaupīt, izmantojot nodokļu atvieglojumus darbiniekiem apmaksātiem ēdināšanas, transporta vai ārstniecības izdevumiem, kas var tikt segti 24/7 režīmā.”

Artūrs Piliksers, “Bonusukartes” idejas autors, norāda: “Stratēģiskā partnerība ar Walletto ļaus mums attīstīt modernu on-line onboarding sistēmu, padarot klientu piesaisti un savstarpējo datu integrāciju daudz ātrāku un lietotājiem draudzīgāku. Tas ir īpaši būtiski grāmatvežiem un HR vadītājiem, kuri ikdienā novērtē vienkāršu, digitālu un uzticamu risinājumu darbinieku labumu pārvaldībai.”

“Bonusukarte” ir darba devējiem paredzēts rīks darbinieku motivācijas budžeta plānošanai un labumu pārvaldībai. Tas ļauj personalizēti piešķirt dažādus labumus — piemēram, ēdināšanas, ārstniecības vai transporta izdevumu kompensāciju — izmantojot tehniski filtrētu maksājumu karti. Risinājums atbalsta nodokļu atvieglojumu piemērošanu atbilstoši Latvijas un citu ES valstu normatīvajiem aktiem, piemēram, izmantojot IIN 8.panta 15.daļā noteiktos atvieglojumus. Ar “Bonusukarti” var apgūt arī personāla ilgtspējas pasākumu labumu kopumu, kā arī veidot unikālas kartes ar tehniskiem filtriem dažādām produktu vai pakalpojumu kategorijām atbilstoši darba devēja iekšējai motivācijas sistēmai, vērtībām un mērķiem.

Šobrīd risinājumu izmanto jau vairāk nekā 150 Latvijas uzņēmumu, un kopumā izsniegtas vairāk nekā 10 000 Bonusukartes.