Veiksmīgu HR līderu 12 ieradumi! (turpinājums).

Nākošie 3 ieradumi:  

 

#7: priecājieties par citu panākumiem

HR galvenā funkcija ir atbalsts. Ja nepriecājaties par citu panākumiem un izaugsmi, iespējams, neesat izvēlējies pareizo profesiju. Ikviens cilvēks ir nozīmīgs organizācijas pilnveidē. Tādēļ mudiniet savus darbiniekus gūt panākumus!

 

#8: dusmu un neapmierinātības pilnas sarunas vadiet ar lielu pietāti un cieņu

Nereti HR profesijas pārstāvjiem jāpiegādā ziņas, kuras citi nevar vai nevēlas piegādāt. Ja komandas biedrs netiek galā, kāds neizrāda vēlamo uzvedību vai jāizsaka atteikums, to darīs tieši šīs profesijas pārstāvji. Protams, pieredzes un nereti – arī izglītības dēļ HR profesionāļi ir labāk sagatavoti šāda veida sarunām, tomēr tās mēdz radīt satraukumu. Ja neprotam ar to tikt galā un vēršam pret citiem, mēs radām konfrontējošu vidi un vēl vairāk pastiprinām nepatīkamo sarunas „fonu”.

 

#9: ļaujiet cilvēkiem kļūdīties

Cilvēki kļūdās vai nepietiekami labi veic pienākumus noteiktu iemeslu dēļ. Dažkārt nosacījumi netiek izskaidroti pietiekamā līmenī. Dažkārt nepietiek laika. Lai panāktu labāku darba rezultātu, ir jāsaprot šie iemesli – tikai tā varam sasniegt mērķi.Vai vieglāk ir nelikties ne zinis vai atlaist darbinieku? Jā, iespējams, bet izmaksas šādu soli noteikti neattaisno.